• Date & Time:
  • Venue:

Fecha: viernes 22 de junio 2018, a las 12:00 hrs

Join event

2018-6-22 12:00 pm 2018-6-22 1:00 pm Europe/London Understanding the function of the tyrosine phosphatase PTPRD in neural stem cell biology and its role in autism Expositor: Dr. Gonzalo Cancino, Profesor Asistente, Centro de Biología Intergativa, Facultad de Ciencias, Universidad Mayo Fecha: viernes 22 de junio 2018, a las 12:00 hrs Lugar: Auditorio de la Facultad de Ciencias, Edificio Decanato, Avenida Gran Bretaña 1111, Playa Ancha, Valparaíso. Invita: Dr. Pablo Moya, Investigador adjunto, Centro Interdisciplinario de Neurociencia, Universidad de Valparaíso Auditorio de la Facultad de Ciencias, Edificio Decanato, Avenida Gran Bretaña 1111, Playa Ancha, Valparaíso.
Add to Calendar
You already has been joined the event.
Thank you! You joined the event.
Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube